close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך תובעים את חברת הביטוח

מערכת שורשיח אב, תשעח30/07/2018

ביטוח כפי שרבים יודעים, הוא בעצם גושפנקא לכך שבמקרה הצורך נוכל לבצע תביעת ביטוח אשר תאפשר לנו איכות חיים טובה יותר

תגיות:
ביטוח החיים שלנו, ביטוח תאונות עבודה, פנסיה ושאר ביטוחים הם כאלה שנועדו בסופו של דבר לפצות אותנו, להקנות לנו סכום כסף מתאים שיכסה את הטיפולים הרפואיים או שיפצה אותנו בנזק שנגרם לנו בעת תאונה, פציעה, מחלה, פרישה ועוד.

ביטוח כפי שרבים יודעים, הוא בעצם גושפנקא לכך שבמקרה הצורך נוכל לבצע תביעת ביטוח אשר תאפשר לנו איכות חיים טובה יותר, תוך שמלבד התשלומים החודשיים שאנו משלמים לחברות הביטוח, נוכל לקבל תמורה לתשלומים ששילמנו בכל חודש לחברת הביטוח.

אבל כיצד מגישים תביעת ביטוח? הנה כמה שלבים חשובים:
פנייה אל סוכן הביטוח – אם הייתה לכם תאונה או מחלה או כל מקרה ביטוח: יש לפנות אל הסוכן שלכם על מנת זזה ידע לקדם את כל התהליכים עבורכם ויעזור לכם לאסוף את כלל האסמכתאות שאתם צריכים להגיש בתביעת הביטוח.

איסוף מסמכים – אספו את כל המסמכים הרפואיים כולל חוות דעות מקצועיות מרופאים כמו גם אחוזי נכות שנקבעו לכם על ידי המוסד לביטוח לאומי. הגישו בתביעה הוצאות רפואיות שהוצאתם, צילומים של הפציעה וחוות דעת אודות הנזק והמחלה כמו גם הצהרה על ימי עבודה שהפסדתם בעקבות מקרה הביטוח. במידה ולמשל הפגיעה התרחשה במקום העבודה - חשוב להחתים את המעסיק ואת מנהל העבודה על טפסים בהם הם מציינים ומתעדים את תאונת העבודה או את מחלת המקצוע שנגרמה לכם וזאת כדי לחזק את הטענות שלכם אודות הפציעה או המחלה.

הגישו תביעת ביטוח במהירות – חשוב להגיש את תביעת הביטוח כמה שיותר מהר שכן בתביעות מסוג זה חוק ההתיישנות אינו 7 שנים אלא 3 שנים. שימו לב במידה ואתם עדיין נמצאים בתהליכים, כי אתם מבצעים הארכה של תקופה זאת על ידי הגשת תביעה בבית המשפט.

פנייה אל עורך דין ביטוח – כיום ישנם שלל עורכי דין העוסקים בביטוחים ותביעות ביטוח. פנו אל עורך דין ביטוח אשר קיבלתם אודותיו המלצות מעולות, שימו לב כי הוא מנוסה בתביעות מסוג זה וכי הוא יכול להנחות אתם בכל צעד ושעל בתביעה נגד הביטוח שלכם כמו גם בתביעה וקביעת אחוזי הנכות במוסד לביטוח הלאומי. נסו לאתר עורך דין ביטוח טוב דרך חברים, מכרים, בני משפחה ואפילו באמצעות קבוצות הרשתות החברתיות אשר ממליצות על עורכי דין מסוג זה.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה